InnQ

'Nieuwe identiteit installatiebedrijf'

Directeur Arjen van Boeijen had een bedrijf overgenomen. Niet lang voor de overname waren twee bedrijven samengevoegd. 'Mijn personeel werkt bij drie bedrijven.' Hij had hier een sterke oplossing voor bedacht; een nieuwe naam.

iooM maakte ruimte om dit samen met het personeel te doen. Met elkaar onderzoeken waar het bedrijf voor staat. Wat de kracht is. Wat we belangrijk vinden. En wat ook niet. Samen op zoek naar de essentie van hún bedrijf. De opkomst was groot. Van installateur tot manager was aanwezig om input te geven. Deze betrokkenheid was een fantastische basis om mee verder te bouwen.

Gebaseerd op de strategische sessie ontwikkelde we een nieuwe naam. Een pay off. Een helder verhaal en een logo. En we vertaalden dit naar diverse communicatiemiddelen. Nu wordt het InnQ-shirt met trots gedragen. Er wordt niet gewerkt voor een bedrijf. Bij InnQ werken ze in hún bedrijf.

InnQ
Iedereen een aangename omgeving

 

Placeholders advertenties; herkomst onbekend.

opdrachtgever, visionair, lefgozer
Arjen v Boeijen
strategie, samenstellen team, concept, art direction en proces
Pauline Smoolenaars
copy & concept
Carlo Groot
Realisatie met
2SEE (webbouw), Hans Hogevorst (fotografie)

Container
Logo en Pay Off
Advertentie Brandweer
Advertentie Mimi
tafelsetting

InnQ MT Diner

InnQ

'We hebben een pittig overleg. Dat zouden we graag in de ruimte van iooM doen.'