Eerst verbinden. Dan de rest.

Oprechte communicatie begint niet bij een analyse van kennis, wensen en eisen. Ergens ontstond er een droom, een ambitie. Over wat je als mens belangrijk vindt, of waar je organisatie naartoe kan groeien.

Hoe creëer je ruimte voor deze ambitie? Hoe hou je oog voor alle verschillende ideeën en belangen? Zorg je dat iedereen zich onderdeel voelt, aangesloten is? Ook op lange termijn? Dat begint met verbinding.

We gaan uit van wat Mooi is

iooM gaat uit van het mooie in mensen, in organisaties, in processen. Maar we keren wél alles ondersteboven. We gebruiken creativiteit niet alleen voor het ontwikkelen van communicatie, maar ook om de kern naar boven te halen. Om mensen en doelen te verbinden. Én om de belofte waar te maken. Zo kom je tot communicatie waarmee je de buitenwereld en medewerkers raakt en aan je bindt.

Wij zijn iooM

Ik ben Pauline, het hart van iooM. Maar wij zijn iooM. Want ik doe het nooit alleen. Jouw kennis en energie hoort onlosmakelijk bij iooM. Net als een netwerk van specialisten: creatieven, projectleiders, video creators, webbouwers, fotografen, poppenmakers, noem maar op.  Afhankelijk van de droom vormt zich iooM.

iooM verheldert de kern van wat er te vertellen valt
iooM support om daar trouw aan te zijn en te blijven
iooM creëert om vanuit de kern met de buitenwereld te verbinden

Maak kennis
Bekijk cases

Het verhaal van Heembouw

Heembouw Verhaal

Heembouw

'We hebben een fantastisch verhaal, we weten alleen niet hoe we het moeten vertellen.'

@voCampus tuktuk op de weg

@voCampus Visiecampagne

@voCampus

'Weg met de concurrentie. Muren neer. Samenwerken. In een tijd van een fusie een positief geluid.'

Concept Board

Introcampagne woonconcept

Habion

'Hoe zetten we een heel nieuw woonconcept voor ouderen in de markt?'

Mariella

Heembouw Employer Branding

Heembouw

'We willen graag een campagneconcept wat bij ons past en waar we zelf op door kunnen bouwen.'

@voCampus Employer Branding

@voCampus

'Hoe trekken we nieuw personeel aan?'

Sociale Slimmeriken 1

Een tafelspel over social media

's HeerenLoo

'Leren omgaan met social media. Daar hebben we een spel voor bedacht. Nu mag die nog werkelijkheid worden.'

Welcome Insight 1

Merkcampagne Insights Benelux

Insights Benelux

'Organisatieontwikkeling door persoonlijke ontwikkeling. Hoe draag je dat professioneel én tegelijkertijd menselijk uit?'

Introductie pilot woonconcept

Habion

'We willen onze pilot van een nieuw woonconcept onder de aandacht brengen.'

Hans en Han

Naam en visie Schoolbestuur

@voCampus

'Hoe omschrijven we onze visie helder en hoe brengen we dat terug tot een naam voor ons schoolbestuur?'

Container

Nieuwe identiteit installatiebedrijf

InnQ

'Mijn personeel werkt bij drie bedrijven. Hoe maak ik daar één club van?'

Billboard

Campagne nieuwe tentoonstelling

Tropen Museum

'Hoe introduceren we de positieve insteek van de vernieuwde tentoonstelling over wit en zwart.'

Voorzijde 3DBril

Virtueel bouwen in alle eenvoud

Heembouw

'Hoe vertellen we een technisch verhaal op een toegankelijke, leuke manier?'

Sterke basis voor meukvrije huidverzorging

Loïs Lee

'Ik heb een nieuw product wat ik wil lanceren onder een eigen label.'

tafelsetting

InnQ MT Diner

InnQ

'We hebben een pittig overleg. Dat zouden we graag in de ruimte van iooM doen.'

Beweging faciliteren schoolbestuur

Alliantie VO

'Het unieke DNA van onze zeven scholen wil ik koesteren. Juist daarom is een goede samenwerking van belang.'

Cover denk met puisten

Beweging faciliteren schoolbestuur

Alliantie VO

'Deze tijd vraagt ons om buiten de kaders te denken. Hoe vertalen we dat passend naar het Voortgezet Onderwijs?'

Case board

Positive virus Spread Confetti

Spread Confetti

'We willen graag iets positiefs de wereld ingooien.'

Website

Sterk Samenwerken

Alliantie VO

'We hebben een tool ontwikkeld om samenwerking te bevorderen. Hoe brengen we dat tot leven?'