Loïs Lee

'Sterke basis voor meukvrije huidverzorging'

Founder Debbie van Weelden heeft geheel op eigen kracht een prachtig merk opgebouwd. Met goudeerlijke producten voor gezichtsverzorging. Nu had ze een nieuw product. Een beetje vreemde eend in de bijt. Een supplement.
'Ik heb een nieuw product wat ik wil lanceren onder een eigen label.'

Na een gesprek waarin we de ambitie van Debbie onderzochten, bleek het supplement heel goed onder het bestaande merk te vallen. Sterker nog. Het maakte haar merk sterker en legde een betere basis om haar belofte waar te maken.

Loïs Lee is altijd in beweging. Debbie bruist van de ideeën.
We ontwikkelden een merkverhaal die ruimte en houvast gaf. Verpakkingen waar de eigenheid van Loïs Lee van af te lezen valt. En een huisstijl waarin de ambities die vanaf dag één al op tafel lagen vloeiend hun weg vinden. En dat is mooi. Voor de bijen. De bomen. De vissen. En alle fans van Loïs Lee!

Hartfelt founder, gutfeeling en van nature eigenwijs
Debbie v Weelden
Copy & concept
Laura Driesser
Strategie, concept, design, art direction en proces
Pauline Smoolenaars
Samen met
Pieter Tel (dtp), Quadruma (productie)

Verhaal Loïs Lee
Supplementen
Tasje