Heembouw

'Heembouw Verhaal'

Directeur Peter Lammertink stond op het punt het stokje over te dragen. Hij wilde dat graag goed doen. De waarde van Heembouw helder meegeven. Het mocht een stokje zijn wat alle kwaliteiten van Heembouw in zich had.

‘We hebben een fantastisch verhaal, we weten alleen niet hoe we het moeten vertellen.’

We doken in alle communicatie op zoek naar de bouwstenen van het unieke verhaal van Heembouw. Wat zeggen we en klopt het met wat we doen? In een workshop met medewerkers haalden we informatie op die nog niet verteld werd. En toetsten we waar de verbinding lag en waar de incongruentie. Heembouw bleek inderdaad een fantastisch verhaal te hebben. En vooral een prachtige waarheid die intern breed gedragen wordt.

We gaven Heembouw de woorden. Zodat zij hun verhaal eenduidig uit kunnen dragen. Soms zelf. Soms samen. Zo heeft iooM onder andere ondersteund bij het verhelderen van de uitgangspunten voor het ontwikkelen van de website. Hebben we virtueel bouwen samengevat in een bijzonder boekje en hebben we samen een concept ontwikkeld voor de employerbranding campagne.

Team
Opdrachtgever
Peter Lammertink, Léon Heddes, Petra Snelleman
Copy, concept & ideale wingman
Carlo Groot
Veelzijdig talent, trouwe support
Francis Verdouw
Strategie, concept, Art Direction en proces
Pauline Smoolenaars

Het verhaal van Heembouw
Workshop
Post Peter Lammertink
Mariella

Heembouw Employer Branding

Heembouw

'We willen graag een campagneconcept wat bij ons past en waar we zelf op door kunnen bouwen.'

Voorzijde 3DBril

Virtueel bouwen in alle eenvoud

Heembouw

'Hoe vertellen we een technisch verhaal op een toegankelijke, leuke manier?'