Heembouw

'Heembouw Employer Branding'

Heembouw creeërt plekken waar mensen willen zijn. Niet alleen voor anderen. Ook hun eigen plek is er een waar je graag wilt zijn. En dat is een sterk gegeven wanneer je personeel wilt werven.
Wie kunnen dat beter overbrengen dan 'Heembouwers' zelf? Op de zelf ontwikkelde rode Heembouw bank vertellen medewerkers waarom zij op hun plek zitten bij Heembouw. Zo krijgen potentiële medewerkers een goede indruk van wat dat voor hen kan betekenen; een plek waar je wilt zijn. iooM ontwikkelde het concept, werkte de eerst paar uitingen uit en gaf richtlijnen mee op basis waarvan Heembouw de campagne zelf verder kon uitbreiden.

Opdrachtgever
Heembouw Directie, Marketing & PNO
Copy & Concept
Carlo Groot
Concept, Art Direction & verhelderaar
Pauline Smoolenaars
Film
Mitchell Wever
Projectondersteuning
Francis Verdouw

Mariella
Sander
Het verhaal van Heembouw

Heembouw Verhaal

Heembouw

'We hebben een fantastisch verhaal, we weten alleen niet hoe we het moeten vertellen.'

Voorzijde 3DBril

Virtueel bouwen in alle eenvoud

Heembouw

'Hoe vertellen we een technisch verhaal op een toegankelijke, leuke manier?'