@voCampus

'@voCampus Visiecampagne'

Het voortgezet onderwijs in Nederland heeft een opdracht mee gekregen. Kort door de bocht; het meest passende onderwijs. Twee bestuurders van twee scholengroepen in Nijmegen hebben daar samen over nagedacht en zijn tot een heel mooi antwoord gekomen. Door hun krachten te bundelen (lees fusie) en de regio te betrekken ontstaan legio mogelijkheden voor leerlingen, medewerkers én de regio. Zelfs in tijden van krimp en lerarentekorten.

Wij scherpte de visie aan. Gaven de gefuseerde scholengroep een passende naam en belofte. En vertaalde dit naar een positieve, uitnodigende introductiecampagne. Drie fantastische docenten onderzochten de belofte op realiteit. Samen met hun collega’s en leerlingen brachten ze een aantal initiatieven onder de aandacht waarin de belofte al tot leven is gekomen. Met een aanstekelijk enthousiasme.

Opdrachtgever, ruimtemaker, ingenieuze denker, hart-op-de-juiste plek, flexibele beweger
Han Elbers
Copy & concept
Willemijn Menken-ter Weele
Proces support
Francis Verdouw
Strategie, samenstellen team, concept, art direction en proces realisatie
Pauline Smoolenaars
Realisatie samen met
Daan Steijnen van Eck (video), rolinda Windhorst (fotografie), Hendrickje vd Ven, Femke van Dijk (producer)

@voCampus tuktuk op de weg
Quote Jack
Hans en Han

Naam en visie Schoolbestuur

@voCampus

'Hoe omschrijven we onze visie helder en hoe brengen we dat terug tot een naam voor ons schoolbestuur?'

@voCampus Employer Branding

@voCampus

'Hoe trekken we nieuw personeel aan?'