@voCampus

'@voCampus Employer Branding'

Er heerst een personeelstekort. Ook @voCampus heeft met een lerarentekort te maken. Dit tekort zal de komende tijd alleen nog maar groeien. Om nieuw personeel te werven en aan de campus te binden, hebben we een campagne ontwikkeld met een filmpje als belangrijkst element. De opdracht was om deze in te steken vanuit de waarde van werken in het onderwijs. En dan bij @voCampus in het bijzonder.

Dat kun je beter laten voelen dan vertellen... Vier leerlingen, Naomi, Niek, Fleur en Tatum, van @voCampus hebben ons daarbij geholpen. En vier medewerkers hebben het vertrouwen gehad om zich te laten verrassen terwijl de camera liep.

Docenten Rik en Joost zijn bekende gezichten binnen de communicatie. De voice-over is gedaan door docent en stemacteur Peter. Zo zie je maar, ook verborgen talent komt binnen bereik op de campus.

Alle medewerkers van de campus kregen op hun eerste werkdag van 2024 het filmpje te zien. Met een persoonlijk dankwoord van de bestuurders die hun waarde erkent. En het verzoek het filmpje te delen.

De werken-bij pagina van @voCampus is heringericht. En de komende tijd gaan de we de personeelswerving uitbreiden.

 

 

Opdrachtgever
@voCampus; Ger Boonen
Interne organisatie en concept
Jesse Boon
Concept, script, art direction en realisatie
Pauline Smoolenaars
Film
Daan Steijnen van Eck
Crew
Leerlingen en medewerkers van @voCampus

@voCampus tuktuk op de weg

@voCampus Visiecampagne

@voCampus

'Weg met de concurrentie. Muren neer. Samenwerken. In een tijd van een fusie een positief geluid.'

Hans en Han

Naam en visie Schoolbestuur

@voCampus

'Hoe omschrijven we onze visie helder en hoe brengen we dat terug tot een naam voor ons schoolbestuur?'