Habion

'Introcampagne woonconcept'

Habion ontwikkelt woonruimte voor ouderen. En daarin blijven ze zich zelf ook ontwikkelen. Zo kwamen ze tot een prachtig woonconcept waar de wens van de bewoners tot leven wordt gebracht; van waarde blijven wanneer je oud wordt.

Voor de naam, het verhaal, de identiteit en de introductiecampagne van dit concept werd een pitch uitgeschreven. iooM mocht de klus gaan klaren.

Een woonconcept waar jongeren en ouderen door elkaar wonen. En wat ook een verbindende functie heeft in de wijk waar het staat. Waar bewoners samen kiezen of dat dankzij een keuken is, een geluidstudio, een werkplaats of een tuin.

We ontwikkelden de naam; Liv Inn. En vertaalde de kern van het nieuwe wonen naar de Pay Off: Het huis dat je jong houdt. Ook ontwikkelden we het concept voor de introductiecampagne. Deze wordt door Habion zelf stap voor stap verder uitgewerkt.

(placeholder beeld: Senior Design Factory)

Opdrachtgever, club met hart voor ouderen, vernieuwers
Habion, met in het bijzonder Willeke Janssen
Copy, concept & ideale wingman
Carlo Groot
Projectbegeleiding, marketingplan
Robin Verhoek
Pitch, strategie, concept, art direction en proces
Pauline Smoolenaars

Concept Board
logo livv inn

Introductie pilot woonconcept

Habion

'We willen onze pilot van een nieuw woonconcept onder de aandacht brengen.'