Habion

'Introductie pilot woonconcept '

Volop leven in Huis Assendorp, hoe ziet dat er in de realiteit uit? Ria, Laurens en Anneke gaven ons met liefde een kijkje in hun leven.

Om mensen - bewoners, stakeholders en medewerkers - te verbinden aan een nieuw woonconcept in wording was behoefte aan heldere communicatie waarmee het woonconcept sterk werd neergezet.

Waar staat het voor? Wat is de intentie? En wat betekent dat voor iedereen?
Dit hebben we uiteengezet in een helder verhaal, goudeerlijke miniportretten in film en fotografie. En vertaling naar diverse middelen om het woonconcept bij de betrokkenen onder de aandacht te brengen.

Het resultaat presenteren aan onze hoofdrolspelers was de grootste erkenning dat we ze goed hadden weergegeven.

 

Opdrachtgever, club met hart voor ouderen, vernieuwers
Habion, met in het bijzonder Marissa van Rossum, Eva van Sloten
Copy, concept & ideale wingman
Carlo Groot
Verhelderaar, Concept, Art direction en Proces
Pauline Smoolenaars
Samen met
Tara Fallaux - film en foto

Brandboard
Concept Board

Introcampagne woonconcept

Habion

'Hoe zetten we een heel nieuw woonconcept voor ouderen in de markt?'